Gastblog van Cathelijne van Dongen

Standaard

gastblog

Sinds ik ruim een jaar geleden mijn voedingspatroon wijzigde en in januari gestart ben met de opleiding Voedingsdeskundige ben ik een hoop gelijkgestemden tegen gekomen. En dat is echt heel leuk. Tijdens mijn opleiding heb ik hele leuke medecursisten ontmoet, met allemaal hun eigen plannen en ideeën. Vol energie kom ik altijd van de opleidingsdagen terug. Daar zorgen mijn opleidingsgenoten voor. Sommige van hen zijn ook actief op internet, zoals Hedwig’s recepten op Facebook en ook Petra4health heeft haar start op Facebook gemaakt. Heerlijke recepten en goede tips hebben zij ook!

Maar ook dicht bij huis vond ik foodies, die net als ik, hun voedingspatroon aangepast hebben en daar veel baat bij hebben. Zo ook Cathelijne. Wij raken niet uitgepraat over voeding. Daarom heb ik haar gevraagd of ze een keer een recept van haar op mijn blog wil delen. En ze zei JA! Dank je wel, Cathelijne! Hieronder introduceert zichzelf, morgen volgt haar recept.

Hoi!

Ik zal mij kort even voorstellen. Mijn naam is Cathelijne van Dongen (overbuuf en oppas van IsaFood).  Koken is altijd een grote hobby van mij geweest. Ongeveer anderhalf jaar geleden ben ik mij door middel van het lezen van diverse voedingsboeken en blogs nog meer gaan verdiepen in healthy food  & healthy lifestyle. Deze theorieën hebben mij nóg meer bewust gemaakt van wat voeding allemaal met je doet. Ik vind het allereerst heel interessant om er meer over te weten te komen, daarnaast beleef ik er ook veel plezier aan om er mee bezig te zijn. Met een gezonde leefstijl voel je je goed, fijn en fit!
Nieuwe recepten uitproberen, inspiratie op doen op blogs en uiteindelijk ook eigen recepten ontwikkelen en samenstellen. Voor het delen van mijn ervaringen en het uitwisselen van recepten wil ik zelf een blog gaan opzetten. Ik ben daar op dit moment nog druk over aan het brainstormen hoe ik dat precies vorm zou willen geven.  Op IsaFood schrijf ik alvast een gastblog met mijn eigen recept.                       

 Ik hoop jullie hiermee te kunnen inspireren.

Enjoy and stay healthy!

Cathelijne.

Geef een reactie

