Choco Milkshake lactosevrij en vrij van geraffineerde suikers

Standaard

20140617-194818-71298541.jpg

Als ik fruit eet, neem ik nooit een banaan. Ik vind ze te machtig en word er altijd misselijk van. Maar verwerkt in toetjes of tussendoortjes vind ik ze vaak heerlijk, vooral als ik ze gebruik als ingrediënt voor ijs, milkshake of een smoothie.

Vandaag had ik zin in een chocolade milkshake en dat vond mijn dochter een goed idee. Uiteraard een lactosevrije milkshake en door het gebruik van een banaan was een suikervervanger of een zoetmiddel niet nodig. Wij vonden hem heerlijk!

Wil je hem ook eens maken? Leg dan minimaal 3 uur van tevoren 1 banaan in plakjes in de vriezer.

20140617-194825-71305888.jpg

Nu het recept:

Ingrediënten
1 ingevroren banaan in plakjes
circa 170 ml amandelmelk
2 theelepels rauwe cacaopoeder

Hoe te bereiden?
Doe alles in een blender en laat hem even draaien totdat het één geheel is.

Heel simpel maar o zo lekker.

N.B. Vind je mijn recept ook zo lekker? Wat leuk. Wil je het recept gebruiken op jouw blog, website of iets dergelijks? Dan zou ik dat heel leuk vinden, maar alleen door het gebruik van een link naar mijn blog en met bronvermelding. Het overnemen danwel kopiëren van mijn recepten is niet toegestaan.

 

 

 

 

Geef een reactie

