Zomerse smoothie

Standaard

20140522-211622-76582253.jpg

Nu onze laptop kapot is moet ik mijn berichten op mijn blog plaatsen via mijn mobiel en IPad. Dat betekent niet te veel typen…. Deze week heb ik een heerlijke zomerse smoothie voor de kinderen gemaakt. Lekker als toetje of in plaats van fruit:

Ingrediënten
1 geschilde sinaasappel
10 aardbeien
1 avocado
100 nl kokosmelk

Hoe te bereiden?
Alle ingrediënten in de blender en klaar is Kees. Uit bovenstaande ingrediënten haal je twee grote glazen.

 

N.B. Vind je mijn recept ook zo lekker? Wat leuk. Wil je het recept gebruiken op jouw blog, website of iets dergelijks? Dan zou ik dat heel leuk vinden, maar alleen door het gebruik van een link naar mijn blog en met bronvermelding. Het overnemen danwel kopiëren van mijn recepten is niet toegestaan.

Geef een reactie

