Kruiden uit mijn eigen stadstuin

Standaard

20140423-135822.jpg

Wij vinden het heerlijk om dicht bij de stad te wonen en zijn ook erg blij met ons huis. Maar wonen op het platteland heeft ook iets romantisch. Dan heb je een tuin die zeker tien keer zo groot is als de stadstuin die we nu hebben. En dan kun je je eigen moestuin hebben. Ik heb geen groene vingers maar dat lijkt mij gewoon erg leuk. En financieel ook erg voordelig. Ik vind de verse kruiden in de winkel vaak prijzig.

Gelukkig kun je ook je eigen kruiden verbouwen in stadstuinen en ook op balkons in bijvoorbeeld potten. Ideaal. En de kinderen vinden het ook erg leuk.

Ik heb nu peterselie, basilicum, tijm, bieslook, koriander maar ook rucola, tomaten en aardbeien zaadjes geplant. Het wachten is totdat ze uitkomen……

20140423-135834.jpg

 

 

Geef een reactie

