Radar en suiker

Standaard

suiker

Gister radar gezien? Ik ben geen fan van het programma maar iemand wees me op het onderwerp en die was dit keer erg interessant. Uitzending gemist? Kijk hem hier terug.

Via twitter heb ik direct een reactie gegeven op deze uitzending (deze staan aan de linkerkant op mijn blog vermeld). Zojuist las ik ook de reactie van Juglen Zwaan van aHealtylife.nl die ik graag met jullie deel en waar ik helemaal niets aan toe te voegen heb. Dank je wel Juglen! Hier zijn reactie.

 

 

Een gedachte over “Radar en suiker

Geef een reactie

